Palmer Eldritch

03Palmer Eldritch to znany producent z Grudziądza. Pierwsze produkcje powstawały jeszcze pod koniec lat 90, na Amidze 2500 i czterośladzie. Płyty takie jak “Sto milionów popromiennych ofiar”, “Mam depresje EP”, czy “Nie widzę słońca, bo mam kopyta zamiast dłoni” stanowią polski odpowiednik “All Lights Fucked on the Hairy Amp Drooling”. Niestety, wszystkie taśmy-matki spłonęły podczas pożaru domu, który odbył się z okazji roku 2000.
Palmer Eldritch umarł i pogrzebion, zmartwychstał 11 lat później, jak podaje pismo. Wszystko odbyło się według starożytnego rytuału, digan krzesał iskry z gitary, Raph rzucił transowe bębny i martwe ciało przemysłowca z Proximy Centauri uniosło się, stalowe szczęki zaklekotały, luxvidowe oczy zaszumiały cicho. Wyszedłwszy z grobowca Palmer dał polskiej muzyce nowy brak nadziei. “Koniec Świata” to tribute dla jego dawnych dokonań, tych jeszcze z lat 90. Post-rock, trip-rock; terminy te digan i Raph powtarzali bezwiednie, kiedy już zmienili się w zniewolone kukły, sterowane narkotycznymi wizjami Eldritcha. Następnie, w kwietniu 2012 ukazało się “Bluedive EP”; to hołd – znów – dla innych starych inspiracji Palmera, czyli dream-popu.
Ostatnim dokonaniem Palmera Eldritcha jest “Anhedonia”; tytuł nie jest przypadkowy – nasz bohater był smutny z powodu wiosny, tego, że inni są szczęśliwi i również tego, że nadchodziła rocznica jego rezurekcji. A to wszyscy znoszą źle.

digan – rocznik 1988. Przed przyłączeniem się do Palmera stworzył m.in. “Banned Cartoons” (2008) i “Cloverleaf Quasar” (2010). W wolnych chwilach pisze prozą, recenzuje, gra w szachy, termoizoluje, ogląda filmy i pije coca-colę.

Raph – raper, producent, slamer. Współtworca projektów Neternalz, Introverbes i Matthew Murdock bez żadnej oficjalnej pozycji na koncie. W wolnych chwilach słucha nie tylko jazzu.

Więcej na:
facebook.com/palmer.eldritch.gj551
soundcloud.com/palmer_eldritch

Kontakt:

Leave a Reply